تاریخچه ای کوتاه از آگهی های تبلیغاتی
آذر ۱۷, ۱۳۹۵
شبکه های تلویزیونی
شبکه های تلویزیونی
آذر ۲۱, ۱۳۹۵
نمایش همه

جایی که باید به دنبال شعار فروش و برند سازی گشت

تبلیغات آگهی تلویزیونی

هدف افکار استراتژی این است که در محیط رقابتی ، اطلاعات مربوط به محصول و مشتریان شما را ارزیابی کند تا به شعاری اساسی دست یاد ؛شعاری که محصول شما را از دیگران متمایز میکند و میتواند در مشتریان شما تآثیر بگذارد ، به نحوی که آنها را وادار به خرید محصول کند. سپس این شعار (علت بقای استراتژی) در قالب یک اندیشه فروش ریخته می شود و در مراحل بعد به شکلی خلاق و به روش های مختلف اجرا می شود.

%d8%ac%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%b4%d8%b9%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%b3

این مراحل دارای منطق و ترتیب است ، اما میتوان یک نقطه شروع مسلم برای انها متصور شد . تقریبا همه مسا ئل مربوط به مشتریان و محصول ، میتواند ما را به سوی آغاز یک باور و تبلیغ خوب بکشاند . آنچه در پی می آ ید ، تنها نشان دهنده حوزه هایی است که بررسی آنها ضروری به نظر می رسد . این بررسی صرفآ پیشنهادی است و مطلق نیست.

در ارزیابی تبلیغات یک محصول ، شما نه تنها به حقایقی درباره محصول ( چگونگی ساخت و کارکرد آن ) علاقمند هستید ، بلکه دوست دارید بدانید آیا مشتریان شما آن محصول را میپذیرند و محصول در برابر دیگر رقبا توان پایداری دارد یا خیر ؟ در این مرحله ، هدف شما این است که ویژگی های محصولتان را با آنچه مشتریان در طلبش هستند ،هماهنگ سازید و با استفاده از تبلیغات موثر بر رقبایتان پیشی بگیرید.

منبع: چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم – هانتلی بالدوین